WeLcOMe To My bLog.........

WeLcOMe To My bLog.........

Saturday 17 March 2012

mY FirSt LoVE StOry<<<<<<<>>>>>>>>

Cinta pertama... Aku nak kongsikan sedikit psal cinta pertama aku. Mase tu aku baru masuk tingkatan 3. Mase tu aku x guna phone lg, mak aku jer yang ader phone. Pada suatu hari, ada seorang bdak tingkatan satu bagi surat kat aku . Surat dia lbh kurang mcm nie..

hai, assalamualaikum hafifi, nama saya -----, sya sebenarya nak cakap sesuatu kat awk. sye suke sangat kat awk, mse sekolah rendah ag sye suke kat awak. tp skang nie sye dah x sekolah skli ngan awk, sye skolah kat laen, sye rinduw nak tngok muka awak. awak nie hensem ler, dah ler pandai, huhuuu..  nie no phone saya 01----------. saya harap awak sudi ler mesej ngan saye.

So, lepas dpt surat tu, aku pon gile byng ler. Yelaw, bdak tu mmg comel. Aku knl ngan bdak tu, tp x pnh bercakap pon mse kt skolah rendah dulu. Aku x sangka plak dia suke kat aku. huhuhuu.. Ade jgak yg nak kat aku nie. So aku pon curik ler phone mak aku. Aku pon snd msj, dan dr situ ler bibik2 cinta aku dan si dia bermula. 
Dia yng selalu call aku, tp sblm call aku yg snd msj dulu. Bukan aper, kan x psal2 mak aku thu psal nie. kantoii.. Kitorng selalu bergayut, n sepanjang kiteorng couple, kiteorng x pnh jumper pon. Mklumler dia duk kat bndr, aku duk kt kg. X der mse nk jumpe, just bercinta dlm msj jer la.
Pada suatu hari, aku kena pg kem kat smk manek urai, kem bahasa english untuk PMR. Kem 2 selama 3 hari 2 malam. Nak dijadikan cerita, aku kenal ngan bdak sekolah awek aku tu, n kiteorng mmg rapat. Member aku nie boleh tahan hensem ler,n bdak hot kat sekolah dia. Pada malam last tu, member aku cakap dia nak tunjuk something kat aku. Dia cakap nak tunjuk gambar buah hati pengarang jantung dia. Aku pon excited ler nak tengok, mesti awek dia cun giler. Dia pon tunjuk ler, mula2 aku tengok cun jugak awek dia nie. Biler tengok kali kedua, terkejut aku. Ruper-rupernyer tu gambar awek aku. Aku pon cuak ler. Tp aku wak rilex jer. aku pon tnye member aku psal awek dia tu. Dia pon cakap ler yng awek dia nie nama ------, tinggal kat mner, dulu pernah sekolah kat mner n byk ag.
huh, mmg btol ler apa yang dia cakap tu sama macam awek aku. adoi.... Sedihnya kena maen kayu tiga ngan pompuan. Balik jer rumah, aku terus ambik phone mak aku n snd msj kat dia. Aku x ckp byk pon, aku cakap hbngn kter ckp stkt nie dan jgn gangu hdp aku lg. Aku x cakap pon kat member aku yang awek dia 2 awek aku jgak..  aku harap diorng kekal ler. n x lme selepas tu aku dgr diorng clash. x thu ler sebab ape.    itu ler cerita cinta pertama aku. sedihkan. nie la namanya CINTA MONYET. Pengalaman mendawasakan aku, cukuplah sekali aku kena tipu ngan pompuan.

No comments:

Post a Comment