WeLcOMe To My bLog.........

WeLcOMe To My bLog.........

Tuesday 6 March 2012

Aku MenGaMuk Di DaLam KElaS...

Aku mengamuk di dalam kelas..   hahahahha... tiba2 jer teringat kisah2 silam..  masa tu aku baru 2 bulan masuk kelas satu kat sek keb laloh, kt kg aku..  masa 2 kanak2 ag.. kanak2 ribena..  hahahah.  mase tu aku gaduh ngan member sekelas sebab berebut buku latihan..  gaduh punya gaduh sampai cg masuk kelas.. lepas 2 cg pon denda la kiter orng..  kena rotan kat tangan..  oleh sebab aku x puas hati ngan member n cg tu, habis meja2 dan kerusi aku terbalikkan..  hahahah mengamuk macam orang gila...

cikgu pon x leh wak per2..  masa 2 ayah aku ada kat sekolah sbb dia ada mesyuarat PIBG, ayah aku pegang jawatan pengrusi PIBG, so lps mesyuarat 2 ayah aku datang n memujuk diriku yang tengah mengamuk..  dia pujuk dengan bagi duit sebanyak 10 hinggit..   lepas dapat duit tu ayah aku bawak ke kantin.. n aku pon dah x mengamok ag...

biler ingt2 balik, terasa lucu plak aku boleh mengamuk kat dalam kelas..  habis satu kelas berselerak...  hahhhahahaahha

No comments:

Post a Comment