WeLcOMe To My bLog.........

WeLcOMe To My bLog.........

Tuesday 16 October 2012

AKU RINDU BEBELAN IBUKU

     ibu mana yang tak sayangkan anaknya kan.. sejahat-jahat mana pon kita dia tetap menganggap kita sebagai anak. dulu aku selalu merungut, ibu x sayangkan aku, selalu jer membebel.. buat itu salah, buat ini salah.. semua yang aku buat ada jer yang tak kena... biler balik rumah mesti kena marah.. mak aku law marah bukan stakat marah jer, membebel la jawabnya.. nak x nak dkt 30 mnt law dia membebel.. aku pg maen bola pon dia membebel, aku tidow pon dia membebel, x dgr cakap dia lagi la membebel... law sehari x membebel memang x sah.. stress oitt bler kena membebel jer... dulu aku rasa macam neraka plak biler duk kat rumah...

     kini aku dah besar, dah x duduk dengan ibu aku lagi.. kini baru aku sedar, ibu aku membebel dkt aku sbb dia syngkan aku.. sbb dia x nak aku terjebak dengan masalah sosial.. dia nak aku jd orng yang berguna.. .
skrang aku dah x kena membebel lagi, law balik kampong pon ibu ku dah x membebel lagi kat aku.. kesian jgak aku tengok adik2 aku kena membebel tiap2 hari... aku dulu macam 2 jgak.. aku x boleh menipu diri aku... aku rinduw bebelan ibuku... bebelan ibuku lah yang membuatkan aku jd seorng insan bkn setan...

huhuuhuhu... apa2 pon aku rindu bebelan ibuku.... aku rindu ibuku.... I LOVE U MOM...


No comments:

Post a Comment