WeLcOMe To My bLog.........

WeLcOMe To My bLog.........

Friday 10 February 2012

DIJUMPAI SEMULA SELEPAS 6 HARI HILANG ....

BUKIT MERTAJAM- selipar kesayanganku dijumpai semula selepas hilang selama 6 hari, 
selipar tu hilang pada hari jumaat lepas masa aku solat jumaat kat masjid jalan baharu. aku pakai selipar sandel sebab x der selipar laen, biasewnyer x hlng pon, tp nasib ari tu malang, bila aku keluar masjid n pg tmpt rak kasut, aku tgok selipar aku sudah hilang, puas aku cari tp x jumpa, aku pon apa lagi, pau selipar jepon n terus balik. bengang aku sebab selipar kena curi. 
nie ler gambar sandal yang hilang 2


hari2 aku cuba cari kot2 ada bdak2 yg pakai selipar aku, namun x jumpa,2-3 kali aku pg masjid pon still x jumpa. petang semalam, sebelom aku nak maen bola, aku pusing2 dulu satu taman, tiba2 hatiku tergerak nak lalu ikut depan masjid, masa aku lalu 2 aku jngok kat dalam masjid, lpas tu aku ternampak selipar aku berada atas rak, aku pon masuk dalam masjid n trs ke rak, nasib aku baek sbb mmg btol slipar aku, alhamdulillah, jumpa jgok selipar aku. ygaku heran, saper yg letak balik kat situ, sedangkan dah 2-3 kali aku datg msjd 2 untuk cri selipar tp x jumpa2. apa-pon aku bersyukur kerana jumpa balik selipar 2. dah ler harga RM150.. saper x bengang kalau hilang kan...

No comments:

Post a Comment