WeLcOMe To My bLog.........

WeLcOMe To My bLog.........

Friday 30 September 2011

teh 'o' oh teh 'o'



teh 'o' oh teh 'o'..............................
aku nk share ckit psal teh 'o' nie coz ader ler cter lucu sikit psal teh 'o' nie............
crta nie mse aku umur 18, last year la........    mse nie aku mnghdri prkhmhn keahlian pengkp prngkt seklh........  diorng pnggl aku jd fasilitator so aku pn on la...........   nk djdkn crta, pda mlm ke-2, aku srh la salah sorng fasilitator nie buat air teh 'o'.........  so aku plh sorng pompuan.......  aku tye dia, pandai ker x wt air teh 'o' nie...... dia ckp law bab air teh 'o' nie smua orang bleh buat.......  wah dgr mcm hebat kn...........  so aku srh la dia pg buat........   lps 30 mnt siap la air teh 'o' tu....  satu jug dia buat, mklmlah pesertakn rmai......   aku bab makan n minum nie no 1...... so aku trs ambik gelas n tuangkn air teh 'o' yg bdk 2 buat.....    bdak 2 dgn bngga nyer ckp, cuberla....  blm cuba blm thu, dah cber nk slalu......  aku pn dgn lafaz bismillah mnm ler air 2....   amboi sdp sggh air 2...... mmg blm cber blm thu...... tp dah cbe cnfrm x mhu......   nk thu aper trjadi..........     masin siot,,............   aku tye dia ltk braper sdu gula....  dia ckp 10..... lps 2 aku tye dia ambik kt mner gula nie.........  dia ckp ambik kt bwh 2,dlm bekas 2....... aku pn srh dia pg ambik gla 2..............   rpenyer itu bkn gla, tapi garam halus,.............  hahahhahahah............. garam ngan gula blh tertukar...............   smua orng yg kt situ gelak sbb bdak 2 buat air teh 'o' masin..............     mlm 2 kmbng perutku coz mnm air teh 'o' masin..........
hahahhahah.......  skang nie, tiap kli aku nk mnm air teh'o' msti trgt psal teh'o' masin nie..............   nakal pnyer bdk............

1 comment: